اولین روز...

سلام
امیدوارم تاالان سفربهت خوش گذشته باشه و مراقب خودت بوده باشی.
امروز اولین روزسفر تو بود.
اینجاهمه چی ارومه،خورشید طلوع کرد،هوای دم صبح یکم سرد بود،نزدیکای ظهر نسبتاخوب شد
طبق معمول نزدیکای ۴:۳۰خورشید خانوم غروب کردو هواشروع کردبه سرد شدن
خیابون خلوته،همه جاهم ساکت
امشب ماه تو اسمون مشخص نیست.فک کنم ماه هم فهمیده ماه من امشب کنارم نیست.
خوبه ستارتو و بهت نشون دادم،امشب ک نیستی کنارم، باهاش حسابی خلوت کردم،اخه میدونی ک نبودت...!!! حرفا زدیم.ستارتم مث خودت فقط نگاهم میکرد،فقط گوش میکرد.
از تو براش خیلی  تعریف کردم از خاطره ها گفتم براش،از خودم گفتم،ازاینده،از حالم.
من خوبم...
فقط نگران حال توعم
بانوی جوان
ای تویی ک تمام هستی من شدی دوست دارما
شاید باورت نشه
ولی تازه امروز سردی هوارو احساس کردم
خیلی سرده
دلم میخواد برات بنویسم تا صبح تا اون وقتی ک خورشید طلوع میکنه
ولی امشب میخوام بایه سوال حرفامو تموم کنم.
میدونی چراوقتی میخوان به یکی بگن خیلی خوشگلی میگن مث ماه میمونی برام؟
بهترین من.ماه اسمونی من،من فقط تورو میخوام.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 13 آبان 1394برچسب:, | 22:37 | نويسنده : |
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');